Oldalak

2015. augusztus 13., csütörtök

08.12 Ismétlés

Ma nagyon rövid leszek,  szemben a mai nappal, ami hosszúra sikeredett. Gyakorlatilag lemásoltuk a tegnapi napot, csak kicsit más sorrendben, más arányokban.

A legnagyobb eltérés az volt, hogy a lejtő oldalán való haladásban új elemet vettünk fel: a kőomláson áthaladást. Ez már "haladó" elem, itt már én sem mertem lenézni, csak előre. Az ösvényből való kilépés itt csúnya következményekkel járhatott volna. Erika az állítása szerint az egészből csak az én bakancsomat látta.
A víz szerzésben is új "szintre" léptem: már magam szolgáltam ki magunkat a háziak csapjánál (természetesen a háziak engedélyével). Tavaly folyamatos probléma volt Szlovéniában a víz előteremtése, hozzászoktunk előtte a magyar utcai kutakhoz. Mióta rájöttünk a megoldásra (csak kérni kell), azóta minden, a háza körül mászkáló ember potenciális vízforrás.
Nagyon jó kis nap volt.
(Dolsko,  12 óra, 31 km)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése